• Welcome to RCTalk! 🚀

Join the #1 RC community where hobbyists connect, share, and get expert advice on RC cars, trucks, boats, drones, and more!

• Friendly & passionate RC enthusiasts
    • RC tips & troubleshooting
    • Buy, sell & trade RC gear
    • Share builds & upgrades

Hobao hyper 8.5 .28 mach p6 turbo

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.

belg

RC Newbie
RC Showcase: 1
Reaction score
26
Hallo,
ik heb ontzettend veel moeite met mannen.28 mach motor af te stellen..
in mijn handleiding staan gaan basisafstellingen van mijn carburateur.
enet iemand deze?
H2b nu mijn opening op ongeveer 1 mm opening.
Hn op 3.5 toeren uit en de lsn 2 toeren uit.
Help me aub

17606296961602516790943385298536.webp

De handleiding zal vaak best rijk afgesteld staan, maar de motor zou ermee moeten starten. Als je de basisafstellingen niet kunt vinden, is het een algemene regel dat de motor in ieder geval zou starten wanneer de afstelschroeven even staan met waar ze in zijn geschroefd. Waaraan herken je dat de motor niet draait hoe hij zou moeten? Stottert hij bijvoorbeeld, stopt hij wanneer je geen gas geeft of gaat hij juist uit wanneer je gas geeft? Een video zou zeker helpen.
Het is nu de tijd van het jaar waarin het moeilijker zal zijn carbureteurafstelling te oefenen. Probeer met een handgasbrander de motor goed warm te krijgen om het zo makkelijk mogelijk te maken.

De handleiding zal vaak best rijk afgesteld staan, maar de motor zou ermee moeten starten. Als je de basisafstellingen niet kunt vinden, is het een algemene regel dat de motor in ieder geval zou starten wanneer de afstelschroeven even staan met waar ze in zijn geschroefd. Waaraan herken je dat de motor niet draait hoe hij zou moeten? Stottert hij bijvoorbeeld, stopt hij wanneer je geen gas geeft of gaat hij juist uit wanneer je gas geeft? Een video zou zeker helpen.
Het is nu de tijd van het jaar waarin het moeilijker zal zijn carbureteurafstelling te oefenen. Probeer met een handgasbrander de motor goed warm te krijgen om het zo makkelijk mogelijk te maken.
I was thinking the same. I tried to type it but I couldn't find the ö button. 🤷‍♀️🤣

Welcome to RCTALK.COM!!! 😁

I don't understand much of this post but I understand that you love nitro and thats enough!!! 😍😎👍

Back