Got my new shock!

Welcome to RCTalk

Come join other RC enthusiasts! You'll be able to discuss, share and private message with other members of our community.

h8z2luze

RCNT VIP
Messages
5,184
Reaction score
12
Location
Oroville, Ca
RC Driving Style
  1. Bashing
  2. Racing
For my pit bike :) I can't wait to try this thing out. Its the MB vert from iShock They have replaced it with the F8 but they still have some of these and really cheap by the way. My friend and I both got one cause he swears by them. It feels REALLY good now. I like it a lot. Anyway Just thought I would share. This is the one.

p_workz_20080116094220.jpg
 

BradZ_09

Gone - bye bye.
Messages
348
Reaction score
0
Location
Swan Hill
RC Driving Style
  1. Bashing
Hey mate, congrats on the new shock, you wont be dissapointed iShock are the shit!!
Really good shocks, have fun! Now what are you doing still posting? Go out and ride!
 

h8z2luze

RCNT VIP
Messages
5,184
Reaction score
12
Location
Oroville, Ca
RC Driving Style
  1. Bashing
  2. Racing
I actually hurt my back and i have to work sooo ya till the weekend I only get to stare and drool.
 

insaneatvs

Hardcore RCNT User
Messages
2,326
Reaction score
0
Location
Sunny Tucson
RC Driving Style
  1. Bashing
Nice shock...will you be tearing it up this weekend?
 

slowngreen

I got in your recliner.
Staff member
Supporter
Messages
17,590
Reaction score
330
Location
IDAHO
RC Driving Style
  1. Bashing
  2. Racing
cool beans yo....gotta be tons better than that weak ass stock shock...
 

ajames942

Hardcore RCNT User
Messages
1,687
Reaction score
0
Location
Pennsylvania
RC Driving Style
  1. Bashing
Nice! Yeah I have to wait until Thursday to go riding from Thursday-Saturday baby! Whoo Hooo. I hope that shock works good, dont hurt yourself lol.

PS: It kinda looks like the integy piggyback
 

h8z2luze

RCNT VIP
Messages
5,184
Reaction score
12
Location
Oroville, Ca
RC Driving Style
  1. Bashing
  2. Racing
Nice! Yeah I have to wait until Thursday to go riding from Thursday-Saturday baby! Whoo Hooo. I hope that shock works good, dont hurt yourself lol.

PS: It kinda looks like the integy piggyback


I'm sure it will and I'm sure I will lol. NO! DON'T JINX IT WITH THAT NAME!!! lol.
 

Suicide

Gone - bye bye.
Messages
1,092
Reaction score
1
RC Driving Style
  1. Bashing
it does look like integy's piggyback Jk.
 

BradZ_09

Gone - bye bye.
Messages
348
Reaction score
0
Location
Swan Hill
RC Driving Style
  1. Bashing
No more snappy snappy pitbike either.
That stocker wouldnt have held out much longer, pit bikes arent meant for bigger people.
 

h8z2luze

RCNT VIP
Messages
5,184
Reaction score
12
Location
Oroville, Ca
RC Driving Style
  1. Bashing
  2. Racing
Ya I bent the shit out of the bolt that goes in the bottom eye lol.
 

ajames942

Hardcore RCNT User
Messages
1,687
Reaction score
0
Location
Pennsylvania
RC Driving Style
  1. Bashing
If its ok...How much did that cost ya?

I saw one for the back of my blaster and it was like $600.
 

Similar threads

Top