• Welcome to RCTalk! 🚀

Join the #1 RC community where hobbyists connect, share, and get expert advice on RC cars, trucks, boats, drones, and more!

• Friendly & passionate RC enthusiasts
    • RC tips & troubleshooting
    • Buy, sell & trade RC gear
    • Share builds & upgrades

Hobao hyper 8.5 gloeistarter inbouwen?

This site may earn a commission from merchant affiliate
links, including eBay, Amazon, and others.

belg

RC Newbie
RC Showcase: 1
Reaction score
26
IK heb sinds kort een hobao hyper 8.5.ik heb altijd problemen met de gloeistarter.nu zag ik online dat voor rc airplanes een ingebouwde gloeistarter bestaat.is dit er ook voor een rc auto?

Als je per sé in het Nederlands wilt communiceren raad ik modelbouwforum.nl aan.
Een ingebouwde gloeistarter bestond inderdaad ooit in verschillende auto modellen maar het wordt niet meer gemaakt.
Ik heb ook veel problemen gehad met gloeistarters, heb er vier verpest voordat ik deze kocht van de afbeelding. Gebruik hem al een jaar of 3 zonder enkel probleem👍

1000022664.webp

Als je per sé in het Nederlands wilt communiceren raad ik modelbouwforum.nl aan.
Een ingebouwde gloeistarter bestond inderdaad ooit in verschillende auto modellen maar het wordt niet meer gemaakt.
Ik heb ook veel problemen gehad met gloeistarters, heb er vier verpest voordat ik deze kocht van de afbeelding. Gebruik hem al een jaar of 3 zonder enkel probleem👍

View attachment 247347
I was just gonna say that! 🤣

Back